Najlepszy Sklep Zielarski w tej czesci Polski... !!! Do uruchomienia pozostalo .... 0000000 Zagladajcie tu.... :)

Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/83/UE, masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

W przypadku umowy obejmującej wiele towarów dostarczanych osobno, partiami lub w częściach, termin liczy się od dnia objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Oświadczenie o odstąpieniu możesz przesłać:

  • drogą elektroniczną na adres: sklep@sklepzielarskikrosno.pl

  • pisemnie na adres: Sklep Zielarski, ul. Czajkowskiego 47, 38‑400 Krosno

Towar należy zwrócić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu, zgodnie z zasadami wskazanymi w Regulaminie sklepu.

Wyłączenia prawa odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje m.in. . w odniesieniu do:

  • towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do użycia,

  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia,

  • produktów leczniczych i leków OTC – zgodnie z art. 96 ust. 5 ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne.

Szczegółowe informacje znajdziesz w Regulaminie sklepu (§6 Prawo odstąpienia od umowy).

Reklamacje

Jeżeli umowa została zrealizowana niewłaściwie, masz prawo złożyć reklamację zgodnie z ustawą o prawach konsumenta.

Reklamację możesz zgłosić:

  • drogą elektroniczną na adres: bok@sklepzielarskikrosno.pl

  • pisemnie na adres: Sklep Zielarski, ul. Czajkowskiego 47, 38‑400 Krosno

W ramach reklamacji możesz żądać:

  • wymiany towaru na wolny od wad,

  • zwrotu należności.

Szczegółowe zasady składania reklamacji opisane są w Regulaminie sklepu (§7 Reklamacje).

Informacje dodatkowe

  • Wszystkie ceny w sklepie zawierają podatki i są prezentowane zgodnie z wymogami Dyrektywy Omnibus (informacje o obniżkach cen).

  • Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) – szczegóły znajdziesz w Polityce Prywatności.